sklep fotograficzny Foto-Net
Monitor podglądowy Atomos Neon 24

Monitor podglądowy Atomos Neon 24

Numer produktu: 61474
Data premiery: 2021-08-31
Dostępność produktu: wysyłka zazwyczaj 2-4 dni
Ocena produktu: 4.3/5 (13 ocen) oceń
RATY 12 x 2827 PLN Zakupy ratalne
Nasza cena: 31999.00 PLN z VAT
Seria Atomos Neon to początek nowej podróży filmowców, łącząc tradycyjne role filmowe i łącząc je z innowacją i technologią Atomos. Robimy to, łącząc nagrywanie w formacie RAW z technologią wyświetlania kinowego w celu monitorowania, sprawdzania produkcji na ekranie i przeglądu twórczych intencji, przepływu opowieści i dopasowywania ciągłości między scenami.

Neon usprawnia pracę twórczą od obiektywu do oglądania. Przyjęliśmy standardowe formaty branżowe, takie jak ProRes RAW od głównych producentów aparatów fotograficznych, pozwalając na wydajność ProRes i elastyczność RAW w produkcjach kinowych i stworzonych do obróbki komputerowej. Neon wykonuje przetwarzanie Dolby Vision w czasie rzeczywistym, aby umożliwić oglądanie strumieniowe na dowolnym telewizorze lub monitorze obsługującym Dolby Vision.

Pewność wizerunku całej załogi - Atomos Neon 24"
Neon to seria precyzyjnych, produkowanych na miejscu i studyjnych wozów monitorujących z rejestratorem HDR 4K, w których niezbędne jest niezawodne i godne zaufania monitorowanie. Neon jest dostępny w czterech rozmiarach (17 ”, 24”, 31 ”i 55”), które można zsynchronizować, tworząc ekosystem monitorów polowych, w których dokładność reprezentacji obrazu i spójność obrazu ma krytyczne znaczenie dla członków załogi ... wszystko kontrolowane przez aplikację Atomos. Najlepsze w swojej klasie dynamiczne podświetlane wyświetlacze 512 z serii Neon zapewniają skalibrowany, doskonały do oglądania obraz o rozdzielczości 180 kHz, 10-bitowe pokrycie 100% kolorów DCI-P3 i kontrast HDR 1 000 000: 1 dla operatorów w celu utrzymania ekspozycji i kreatywnego wyglądu . Reżyserzy mogą podejmować bardziej kreatywne decyzje na bieżąco, oglądając idealne obrazy w standardach telewizyjnych i kinowych przez cały czas. Aparaty fotograficzne i ściągacze ostrości mogą ufać ultra-ostrym oczom aktora.

Redaktorzy i korektorzy kolorów mogą zablokować twórcze zamiary reżysera, od strzału do zdjęcia, klatka po klatce i przeglądać je na różnych ekranach od SDR do HDR - dokładnie w czasie rzeczywistym. Dzięki wbudowanemu dyktafonowi Apple ProRes RAW 4Kp60 / HDp240 rejestrującego każde ujęcie, Neon umożliwia szybki przegląd i odtwarzanie w czasie rzeczywistym z Dolby Vision do rzeczywistych treści testowych na domowych telewizorach. Dzięki Neonowi Atomos zmienił rolę monitora referencyjnego, aby sprostać wyzwaniom HDR związanym z nowoczesną produkcją telewizyjną i filmową. Dzięki wbudowanemu dyktafonowi Apple ProRes RAW 4Kp60 / HDp240 rejestrującego każde ujęcie, Neon umożliwia szybki przegląd i odtwarzanie w czasie rzeczywistym z Dolby Vision do rzeczywistych treści testowych na domowych telewizorach. Dzięki Neonowi Atomos zmienił rolę monitora referencyjnego, aby sprostać wyzwaniom HDR związanym z nowoczesną produkcją telewizyjną i filmową. Dzięki wbudowanemu dyktafonowi Apple ProRes RAW 4Kp60 / HDp240 rejestrującego każde ujęcie, Neon umożliwia szybki przegląd i odtwarzanie w czasie rzeczywistym z Dolby Vision do rzeczywistych treści testowych na domowych telewizorach.

Cztery rozmiary dla elastyczności w każdej produkcji - Atomos Neon 24"
Neon ma rozmiary 17 ”, 24”, 31 ”i 55” i uzupełnia inne produkty Atomos, takie jak Shinobi SDI, Ninja V, Shogun 7 i Sumo 19, zapewniając elastyczny ekosystem monitorów referencyjnych. Neon pozwala na elastyczność korzystania z Atomos w niskobudżetowych produkcjach z 10-bitowymi nieskompresowanymi kamerami HDMI, aż do 12-bitowego SDI 12-bitowego, 4Kp60 RAW z najlepszych kamer kinowych na świecie.

Produkcja kinowa i epizodyczna - Atomos Neon 24"
Ekosystem monitorów terenowych Atomos jest koniem roboczym online i offline, który przyspiesza czas od pomysłu do końcowej wystawy. Reżyserzy i operatorzy mogą rejestrować jakość online nagrań ProRes RAW, jednocześnie integrując je z obiegiem dokumentów ARRI. Dzięki temu produkcja kinowa stanowi ułamek kosztów aktualnych podejść, w których monitorowanie HDR różni się w zależności od członka załogi. Atomos zapewnia pewność zarejestrowanego obrazu od operatorów aparatów fotograficznych, ściągaczy ostrości, rejestratorów makijażu i dźwięku, redaktorom i korektorom kolorów. Reżyserzy mogą oznaczać fragmenty podczas przeglądania nagranego materiału, który Edytor może odebrać po zaimportowaniu do NLE, i może być pewien, że to, co zobaczyli na planie, będzie wyglądać tak samo, gdy dotrą do pakietu edycyjnego.
Alternatywnie, dyrektorzy mogą nagrywać w niższej jakości bitrate w trybie offline na Neon, aby nagrać ponad 20 godzin materiału w Prores / DNx / H.265 na dysku SSD (podczas gdy ARRI rejestruje jakość online). Daje to dyrektorowi wystarczającą integralność, aby sprawdzić strzały po każdym ujęciu, lub wykonać szybkie edycje testów na planie, co pozwala uniknąć kosztownych ponownych strzałów.

Aplikacja Atomos - Atomos Neon 24"
Neon celowo rezygnuje z obsługi ekranu dotykowego i jest kontrolowany przez Bluetooth za pomocą aplikacji Atomos iOS lub fizycznego pilota. Neon ma wbudowany prosty w obsłudze AtomOS, dzięki czemu można korzystać z aplikacji do uzyskiwania dostępu do narzędzi produkcyjnych w czasie rzeczywistym, w tym do zwiększania ostrości, ekspozycji, kalibracji, powiększania, monitora przebiegów, monitora RGB, zakresu wektora i wyboru LUT.

Neon skraca lukę między przechwytywaniem a ostateczną edycją dzięki nagrywaniu i odtwarzaniu w czasie rzeczywistym zarejestrowanych ujęć z prędkością do 4Kp60 w formatach takich jak ProRes, ProRes RAW, Cinema DNG, Avid DNx. Gdy masz ochotę, oznacz ją na ekranie za pomocą aplikacji, aby ułatwić jej identyfikację podczas edycji. Aplikacja odblokowuje możliwość wstawiania metadanych specyficznych dla projektu klatka po klatce, co pozwala na uproszczenie i zautomatyzowanie zarządzania projektami złożonej produkcji, tak aby twórca mógł skupić się na swoich ulepszeniach opowiadania historii.

Nagrywaj 12-bitowy RAW, przeglądaj i dostarczaj dokładny Dolby Vision HDR - Atomos Neon 24"
Wyzwaniem związanym z produkcją HDR jest utrzymanie twórczej intencji produkcji w momencie fotografowania w porównaniu z gotowym produktem oglądanym na urządzeniach i telewizorach. Atomos i Dolby połączyły siły, aby dać Ci wyjście Dolby Vision na żywo HDMI w czasie rzeczywistym z dowolnej kamery SDI lub HDMI HDR. Wszystko dzięki uprzejmości AtomOS. Po prostu podłącz telewizor lub monitor z obsługą Dolby Vision do neonu i magicznie, automatycznie, AtomOS przeanalizuje obraz, zapyta telewizor i zastosuje odpowiednie profile kolorów i jasności, aby uzyskać jak najlepszy obraz HDR na wyświetlaczu lub telewizorze. Gwarantuje to, że materiał HDR zawsze wygląda - tak jak zamierzał twórca. Jest to cenny sprawdzian referencyjny dla dyrektora kreatywnego i klienta.

Monitor podglądowy/Rekorder Atomos Neon 24"
Ta funkcja jest również dostępna w trybie odtwarzania i odtwarzania z RAW i Log nagranych ProRes RAW, ProRes i DNx dla natychmiastowego oszczędzania czasu, na planie i przeglądu w studio. Korzystaj z funkcji odtwarzania, takich jak funkcje zwolnionego tempa, edytowanie wstawek i zmiana kolejności rushów do przeglądania i planowania.

Synchronizuj wszystkie swoje Neony razem - Atomos Neon 24"
Jeśli masz więcej niż jeden Neon w swojej produkcji, możesz idealnie zsynchronizować je asynchronicznie, korzystając z aplikacji Atomos iOS. Po prostu sparuj Neony przez aplikację i wybierz wszystkie monitory, które chcesz zsynchronizować. Możesz także zsynchronizować Neony z dowolnym Atomos Ninja V przy użyciu dołączonego modułu AtomX Sync. Oznacza to, że sterowanie nagrywaniem nigdy nie było łatwiejsze dla każdej produkcji z konfiguracją wielokamerową. Meta-dane są przechwytywane dla całej produkcji w każdym zapisanym pliku, unikając potrzeby stosowania pliku pomocniczego. Pod koniec filmowania weź dysk SSD każdego Neona z przechwyconym materiałem i metadanymi i zaimportuj go do swojego pakietu edycyjnego, gotowy do pracy.

Precyzyjny monitor polowy HDR dla ustawionej cyfrowej ciemni - Atomos Neon 24"
Atomos wprowadza dynamiczną technologię podświetlenia strefy do całej gamy Neonów napędzanych przez nasze innowacje Dynamic AtomHDR. Daje to współczynnik kontrastu od jednego do miliona gradacji na dyskretnych częściach obrazu na wyświetlaczu antyrefleksyjnym Neon widocznym w świetle dziennym. W serii Neon czernie i kolory są bogate i głębokie. Obrazy wydają się „popowe” z dodatkową wymiarowością i szczegółowością. Precyzyjny wyświetlacz Atomos wykorzystuje unikalną kombinację zaawansowanych technologii LED i LCD, które razem oferują głębsze, lepsze czerni niż konkurencyjne ekrany OLED, ale ze znacznie wyższą jasnością i żywymi kolorami wyświetlaczy LCD najwyższej klasy. Obiekty wydają się bardziej realistyczne niż kiedykolwiek, ze złożonymi teksturami i gradacjami pięknie ujawnionymi. Krótko mówiąc, Neony oferują najbardziej szczegółowe okno na obrazie.

Przechwyć 4K lub 8K teraz, na przyszłość - Atomos Neon 24"
Technologia przechwytywania porusza się szybko, więc inwestycja nie powinna być blokowana w starszych formatach i funkcjach. Neutralnie zbudowaliśmy Neon, projektując go z Master Control Unit, wymiennym mózgiem, który umożliwia modernizację, ponieważ nowsza funkcjonalność i technologia stają się głównym nurtem.
Master Control Unit jest dostępny w dwóch rozmiarach, jeden do przechwytywania 4K, a drugi do 8K.

ProRes RAW - najlepsze połączenie RAW i ProRes - Atomos Neon 24"
Przechwytywanie wideo ProRes RAW za pomocą Neon uwalnia prawdziwy potencjał aparatu kinowego RAW i zapewnia pełną kontrolę nad obrazem wideo w najwyższej możliwej jakości. ProRes RAW łączy elastyczność wideo RAW z niesamowitą wydajnością ProRes. Importuj, edytuj i oceniaj nieskazitelne wideo za pomocą danych RAW bezpośrednio z czujnika aparatu bez spowalniania edycji. Te pliki RAW zapewniają maksymalną elastyczność w dostosowywaniu wyglądu filmu, jednocześnie zwiększając jasność i szczegóły cienia. Idealna kombinacja dla procesów HDR.

Neon zachowuje maksymalny zakres dynamiki treści, dokładność kolorów i szczegóły. Kolory można łatwo dopasować, a dodatkowe informacje oznaczają, że materiał filmowy można szybko zmanipulować w postprodukcji, co jest szczególnie przydatne w przypadku gradacji i zdjęć VFX. Oprócz ProRes RAW, Neon obsługuje ProRes, CinemaDNG, Avid DNx poprzez HDMI i SDI. Przechwytywanie z dowolnego źródła HDMI lub SDI, w tym z aparatów Nikon, Canon, Panasonic, Sony, RED i ARRI.

Zbudowany do najtrudniejszej produkcji - Atomos Neon 24"
Neon jest w stanie wytrzymać najbardziej ekstremalne warunki produkcji dzięki wytrzymałej aluminiowej obudowie i poliwęglanowej płycie tylnej zapewniającej ochronę przed nieostrożną obsługą. Neon 17, 24 i 31 są dodatkowo dostarczane we własnym przypadku, zapewniając spokój, że następnym razem, gdy będziesz go potrzebować, jest gotowy do działania.

Zamontuj w dowolnym miejscu - Atomos Neon 24"
Niezależnie od tego, jak chcesz oglądać swoje zdjęcia, Neon jest wyposażony w elastyczne opcje montażu dla każdej produkcji, w tym standardowe punkty mocowania krawędzi Arri, mocowanie VESA i stopy do oglądania podłogi lub biurka.

Dane techniczne:
  • Rozdzielczość PPI 4096 x 2160 / 193ppi
  • Aspect ratio 17:9
  • Kolor Gamut DCI-P3 100% pokrycia, D65 lub D93 White Point, kalibrowany
  • Obsługa LUT 1D/3D LUTs (format .cube)
  • Anamorphic de-squeeze 2x, 1,5x, 1,33x, Panasonic 4;3
  • Kalibracja do DCI-P3 z opcjonalną jednostką kalibracyjną
  • Interfejs użytkownika iOS App przez Bluetooth, IR Zdalne sterowanie focus peaking, ekspozycją, kalibracją, zoomem, waveform, RGB, zakresem wektorowym
  • Technologia Dynamic AtomHDR
  • Podświetlenie Bezpośrednia dioda LED
  • Strefy 512 bezpośrednich diod LED
  • Diody LED Kalibrowane w D65 lub D95
  • Głębokość bitów True 10-bit
  • Kolor pokrycie DCI-P3 100% pokrycia
  • Jasność 1000nit (+/- 10%)
  • Sterowanie Dynamiczne sterowanie podświetleniem
  • HDR Conversion Log/RAW na HLG lub PQ
  • HDR Monitoring Technology
  • Monitoring HDR HDR/RAW do HLG lub PQ
  • Monitoring SDR Native Rec.709, Log/RAW do Rec.709
  • Obsługiwane wejście Log/Gamma
    • Sony SLog / SLog2 / SLog3
    • Canon CLog / CLog2 / Clog3
    • ARRI Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600
    • Panasonic Vlog
    • JVC JLog1
    • RED Log3G10 / RED LogFilm
    • FujiFilm F-log
    • PQ1000 up to PQ10,000
    • HLG
  • Obsługiwane wejście Log/Gamut
    • Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine
    • Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3+
    • Nikon NLog
    • Panasonic V Gamut
    • Arri Alexa Wide Gamut
    • Rec709 / BT.2020
    • JVC
    • RED WideGamut / RED DragonColor / DragonColor2 /
    • RED Color2 / RED Color3 / RED Color4
  • Obsługiwane wejście RAW/Gamma
    • Sony SLog / SLog2 / SLog3
    • Canon CLog / CLog2 / Clog3
    • Panasonic Vlog
    • Obsługiwane wejścia RAW/Gamut
    • Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine
    • Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3+
    • Nikon NLog
    • Panasonic V Gamut
  • Wyjście wideo Rec.709, HLG, PQ, LUT
Zawartość zestawu:
  • Monitor podglądowy Atomos Neon 24
  • Neon Series Unit, Master Control Unit, IR Remote,
  • Master Caddy II x 1, 12V-3A AC zasilacz,
  • AtomX SDI Expansion Module,
  • Stopki,
  • Przewodnik szybkiego startu

Produkty powiązane

Produkty podobne

Monitor podglądowy Atomos Neon 24
Monitor podglądowy Atomos Neon 24
Monitor podglądowy Atomos Shogun Studio 2
Monitor podglądowy Atomos Shogun Studio 2
Monitor podglądowy Atomos Neon 17
Monitor podglądowy Atomos Neon 17
Monitor podglądowy Atomos Shinobi
Monitor podglądowy Atomos Shinobi
Monitor podglądowy Atomos Ninja V+
Monitor podglądowy Atomos Ninja V+
Monitor podglądowy Atomos Ninja V Pro Kit
Monitor podglądowy Atomos Ninja V Pro Kit
Monitor podglądowy Atomos Ninja V
Monitor podglądowy Atomos Ninja V
Monitor podglądowy Atomos Ninja V+ PRO Kit
Monitor podglądowy Atomos Ninja V+ PRO Kit

Wybrane przez klientów

Klienci którzy kupili ten produkt wybrali również:
selfie stick Pictar Smart Selfie Stick czarno-srebrny
selfie stick Pictar Smart Selfie Stick czarno-srebrny
tło papierowe Savage 2,7x5,5m Teal
tło papierowe Savage 2,7x5,5m Teal
Voigtlander 15mm f/4.5 Heliar-Super Wide Aspherical III E moc. Sony
Voigtlander 15mm f/4.5 Heliar-Super Wide Aspherical III E moc. Sony
Manfrotto ML 320PSL
Manfrotto ML 320PSL

Informacje o kosztach dostawy

sposób dostawy koszt
Odbiór osobisty
odbiór w sklepie, płatność w sklepie 0 PLN
odbiór w sklepie, przedpłata 0 PLN
zakup ratalny lub leasing w sklepie 0 PLN

Przesyłki kurierskie, firma UPS Polska
raty lub leasing wysyłkowo 17 PLN
kurier przedpłata 17 PLN
kurier za pobraniem do 5000 zł 25 PLN
kurier za pobraniem od 5000 zł do 10000 zł 45 PLN

Przesyłki pocztowe (tylko do kwoty 799)
inpost kurier przedpłata 12 PLN
inpost kurier za pobraniem19PLN

Przesyłki paczkomat (tylko do kwoty 799)
paczkomat przedpłata12PLN
paczkomat za pobraniem14PLN

Przesyłki zagraniczne
przesyłka zagraniczna 99 PLN
Powyższe ceny dotyczą wysyłek krajowych o standardowych rozmiarach i wadze do 30 kg czyli około 95% produktów dostępnych w naszym sklepie. Przy niestandardowych przesyłkach oraz przy zamówieniach na większą liczbę produktów lub produkty o większych gabarytach (np. statywy, sprzęt studyjny, tła fotograficzne), koszt dostawy może stanowić wielokrotność kosztu dostawy dla przedmiotu oznaczonego jako przedmiot o dużym gabarycie. W takim przypadku koszt ten, jako jednostkowy, zazwyczaj oznaczony jest wyraźnie w karcie produktu aby można go było obliczyć przed wysłaniem zamówienia. Koszt ten może nie być naliczany przez koszyk, który nalicza wyłącznie koszty standardowych wysyłek. Dokładne podsumowanie kosztów wysyłek, przed wysłaniem zapotrzebowania, można w takim przypadku uzyskać kontaktując się z naszą firmą.

W przypadku dostaw o wysokich kwotowo pobraniach (powyżej 10 tys. zł.) przesyłki wysyłamy rozdzielone na kilka paczek w jednodniowych odstępach czasu, o ile jest taka możliwość. Każda z paczek płatna jest osobno według cennika. Spowodowane jest to ograniczeniem kwoty jaką kurier może od Państwa pobrać. W tym przypadku koszyk podaje cenę za paczkę jednostkową. Jeżeli nie ma możliwości rozdzielenia na kilka paczek, płatność odbywa się przelewem na konto.

W przypadku niektórych produktów, szczególnie o dużym gabarycie, zlecamy wysyłkę bezpośrednio do klienta z magazynu zewnętrznego aby nie produkować kosztów logistycznych i przyspieszyć dostawę. Oczywiście uprzedzamy o tym klienta wcześniej i pobieramy zgodę na przekazanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

W przypadku przesyłek niestandardowych, gdyby gabaryt nie pozwalał na nadanie przesyłki danym przewoźnikiem, otrzymają Państwo od nas informację do decyzji co do zmiany przewoźnika.

Uwaga, w przypadku wysyłek kurierskich istnieje możliwość:
  • zmiany adresu doręczenia po nadaniu przesyłki
  • zmiany daty doręczenia po nadaniu przesyłki
  • opcjonalnie możliwości odbioru w punkcie - nie musisz już czekać na kuriera
Aby skorzystać z usługi należy zarejestrować się na stronie spedytora i przeczytać szczegółowe instrukcje.

Opłaty za płatności.

Koszty dostaw i ceny produktów nie obejmują opłat pobieranych przez firmy zewnętrzne za ewentualne płatności typu paypal czy też płatność kartą, jeśli zostanie ona wybrana przez klienta. Koszty takiej płatności podawane są indywidualnie w momencie jej realizowania, przed realizacją, do akceptacji. Informacje o ich wysokości podane są zawsze przy wybranej metodzie płatności i dostępne są przed wysłaniem zamówienia. Wynoszą one odpowiednio:

Dla płatności metodą PayPal dodatkowo 3% wartości zamówienia.
Wysyłki zagraniczne.

Wysyłki zagraniczne realizujemy wyłącznie do wymienionych poniżej krajów w opcji przedpłata: Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Koszty zwrotu.

W przypadku odstąpienia od umowy, towary wysyłane kurierem często nie mogą być odesłane zwykłą przesyłką pocztową, ze względu na duże gabaryty lub/i konieczność ubezpieczenia. W związku z tym koszt odesłania towaru może być wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.
Foto-Net sklep fotograficzny
ul. Krasińskiego 6
43-300 Bielsko-Biała

telefony:
884-839-839
537-878-880

(opłata w/g stawek Twojego operatora, nie są pobierane opłaty dodatkowe)

info@foto-net.pl
sklep.fotonet@gmail.com
Akceptujemy płatności kartą.

Informacja: wykorzystujemy pliki cookies w celach obsługi procesu zamówienia. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w przeglądarce internetowej jednak może to uniemożliwić złożenie zamówienia. Więcej informacji w terminalu informacyjnym.

Nasze autoryzacje
nasze autoryzacje